Svårt att bli arg......

 

 

Knäppa saker Lexi fått för sig.

 

Det är så fruktansvärt kul att vara ute så hon glömmer bort att bajsa och kissa. Så fort vi kommer in, ja då kommer det mitt på golvet...


Först var det bara sött men nu är det ganska tröttsamt.

 

 

Klickerträningen har fortsatt i dag med, först lite kontakt och sen tränade vi på sitt. Otroligt lättlärd hund jag fått tag i, hoppas det håller i sig =)


Prövade också att jag backade med kontakt och min tanke var hon skulle gå efter men fick bara en knepig blick som om jag var dum i huvudet haha, så det skippade vi direkt.

 

 

Mer förbud med kattbajs, det måste vara fruktansvärt gott...
Blir tokig på allt bajs här hemma =)

 

Men man kan inte bli sur på denna söta varelsen när hon blinkar med sina vackra ögon och sätter huvudet lite på sned med hennes jätteöron haha

 

 

Så nu kan min Lex:

Ha kontakt

Sitt namn

Sitta

Gå i koppel

Gå på vänster sida i koppel

Kissa och bajsa inne

Äta kattbajs

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0