Jag tror att jag har det

 

En träning som jag inte prövat med Minah är agility.
Mianh älskar att springa och det ska vara full fart hela tiden, då trivs min råtta som bäst ;)

 

Så ska se om jag hittar någon prova på kurs till henne, annars vet jag inte vad jag ska göra med henne. Då får hon bli en "vanlig" hund som bara njuter alla åren hon har kvar.

 

 

Så nu hoppas jag att min nya hund är en lydnads hund, blir att klicka in henne hela nästa helg.

 

 

Det var ett misstag jag gjorde med Minah, jag började inte med henne från det att hon var 6 månader. Men hon var tänkt till sällskap först vilket inte blev när jag väl kopplade allt med hund.

Hade varit kul med en lydnads hund och en agility (om de nu passar Minah)

 

Ska se, då jag ska få fler bilder på den nya så ska det nog komma in en bild på henne också.

 

Längtar som bara den

 

 

 
Finisen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0