Helt klart över mina förväntningar

 

 

 

Nu är jag överglad, allt är helt över mina förväntningar

 

Har klickat Lexi ett par gånger om dagen i X antal dagar nu och i dag skulle jag se om det gick att öka svårighetsgraden lite.

 

Och tro det eller ej, det gick..

 

Gick baklänges så att vi hela tiden hade kontakten, gav kommandot sitt och ligg i gång. Naturligtvis fick jag hjälpa till lite med armarna och visa...

 

Mer gjorde jag inte för min lille 14 veckors tös =)

 

Min andra höna har jag kämpat detta med i 1 år och hon förstår det fortfarande inte helt och på första försöker klarade Lex det

 

Kommer så klart ut en video på vad Lex kan nästa vecka =)

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

aww så söt ^^

Svar: Tack =)
Sandra

2013-02-12 @ 00:21:29
URL: http://rebeckhaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0