Vill ha tips...

Ja, idag finns egentligen att skriva, då min hund inte vill gör något..

Men haft en gnällig, nere, orolig, uttråkad, sur hund i dag som varit otroligt vaktig av sig...

Hon brukar aldrig bry sig när Milo springer ut och in, men i dag har hon varit djävulen själv. En sida jag aldrig sett av henne innan....

Varit och köpt ett par större "byxor" till henne i dag, då stl L va förlitet.

Men en sak som går mig på nerverna det är att hon gå och plockar ut bindorna...

Hon rör inte "byxorna" men bindorna drar hon ut så att man får sätta i nya hela tiden och det är bara när hon är själv så ligger dem i hela lägenheten....

Och jag kan inte springa efter henne vart hon än går, lite egentid får hon ju ha.

 

Någon som har ett tips på hur jag får henne att låta bli att ta ut dem?

Trodde att byxorna skulle vara ett stort bekymmer men icke sa nicke.....


Kommentarer
Postat av: camilla

Prova att spraya kanten på byxorna med ultrabitterspray:) Funkar på många men inte alla.. Min tyckte det var gott;P
Kan dock vara värt att prova!

Svar: Haha, härligt tips...
Kanske värt att pröva ;)
Sandra

2012-09-01 @ 21:15:28
Postat av: Benita

Jag har aldrig byxor på mina hundar när dem löper, dem får dock inte ligga i möblerna då men dem håller rent efter sig annars =) Varför hon blir sur/upprörd när din son springer kan va att hon vill ha det lugnt runt om sig, hon kan ju faktiskt ha ont i magen som vi har och vi är fan djävulen själv ;) hehe

Svar: Nja hon är så van vid att ligga i soffan och kolla tv och ligga i sängen och sova så bäst med skydd på.... Men hon reagerade som om hon inte kände honom, men precis =) haha
Sandra

2012-09-01 @ 21:51:37
URL: http://amzdog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0