Skit dag, hela dagen

Rubriken talar för sig själv.

 

 

Dagen började med att min son kom in och väckte mig och sa kl 06:10

mamma mamma mamma, Minah har bajsat i sängen..

 

Jag flyger upp och tittar och mycket riktigt har hon gjort det... Kommer också fram att Milo råkat kissat på sig inatt....

 

Men men, jag gick upp och fixade sängarna och sedan gick upp för att ta en cigg och kaffet. Skulle starta upp min dator som står i vardagsrummet, då ser jag att hela j*vla soffan är full med bajs med.

 

Då har Minah bajsat i trosan och sen legat i både sängen och soffan samt buren.

Så kan säga att halva lägenheten var nerbajsad.

Stackars flicka men kan säga att det var en som inte var på bra humör imorse - hela dagen......

 


 


Har inte kunnat uppdatera bloggen då jag är ute på praktiken från 10 -20 nästan var dag så varit så gott som död när jag jag kommit hem. Så kan erkänna att Minah har inte fått mycket träning alls men nu är jag ledig i 4 dagar så ska träna henne som bara den.

 

Imorgon blir det hundrastgården och träna kontakt utan koppel om vädret tillåter det =)

 

O, jag och Minah kom med i försättningen på tävlingslydnad MEN måste träna mer kontakt för att få lov att vara med, men det fixar jag hon tösen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0