Sakta men säkert framåt

Idag blev det att åka ut till Järavallen för att gå en runda, blev en längre runda än vad vi tänkt oss.

1 timme, men det va skönt.

Vi ökade Minahs vikter i dag med, från 0,66 kg så blev det 1 kg i dag. Hon klarade det galant och jobbade jätte bra i dag.

Var en massa hundar där ute i dag, Minah visade att hon helt fattat det här med skvaller. Kontakten var lite si och så, men mycket dofter av vilt osv så kanske inte så konstigt. Men bara till att jobba vidare.

 


Hade bestämt mig för att inte vara med på nästa utställning av Remas men idag anmälde jag mig. Så det blir att skämma ut sig ytligare en gång. Men va f*n gör det, ett bevis på vad jag och min sessa behöver träna mer på =)

 

 

 
 
Sessan
 
 
 
 
Min ängel
 
 
 
Milo & Minah 

Kommentarer
Postat av: Erica

Låter som en härlig dag=)

Svar: Det var det också =)
Sandra

2012-10-21 @ 18:39:27
URL: http://www.senapshund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0