Min Egen Livvakt

Idag stod det träning med vikter på schemat men så blev det inte.

 

Det blev istället en långfika hemma hos min mamma och sen släppte vi hundarna på hennes gård. Minah bara älskade att leka, var ett tag sedan hon fick tillåtelse att leka med en annan hund pga hennes stress. Men i dag var det lek på en normal nivå för en hund =)

 

 


En konstig sak som hände nu ikväll.
Satt i köket och rökade och sonen var inne på sitt rum och lekte, precis som det brukade vara. Helt plötsligt började Minah gå runt mig fram och tillbaka och små morrade.
Sedan började hon småskälla. Gick i hela lägenheten för att vattna blommorna och då gick hon runt mig vart jag än gick och morrade hela tiden.

Nu ligger hon sidan om mig och tittar och är på sin vakt.

 

Det var ju ingen här, men ändå så vaktade hon mig med sitt liv, det lät så på hennes skäll iallafall. Inte alls något negativt men hade varit bra att veta vad hon vaktade mig för (det var inte min son)

Min egen livvakt


Kommentarer
Postat av: Jenny Gradin

Fin blogg du har! :)
Ta gärna en titt på min. :D

Svar: Tack =)
Sandra

2012-10-23 @ 20:28:29
URL: http://nattstad.se/jennygradins
Postat av: Erica

Tänk så olika man ser på vakt, det är inte tillåtet för Felice att vakta mig här hemma även om hon gjorde det lite när hon var unghund... Kunde skälla till vid dörren och så=) Är det ok att jag lägger till er på Bloglovin/Bloggkoll? Lite lättare att hålla koll då=)

Svar: Min skäller aldrig, även om någon kommer in så skäller hon inte...
Så¨när hon väl vaktar då är det något =)

Ja då gör du så, bara kul =)
Sandra

2012-11-06 @ 11:06:33
URL: http://www.senapshund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0