Inhandlning & försäljning

Var i Helsingborg i dag med min man och son.
Åkte inom djuraffären och där blev det inhandlat en klöverväska eller viktväska eller vad alla kallar det för.

Blev också en ny hundbur till bilen, så är någon intresserad av en dogman hundbur så har ja en för

400 :-

<----- försäljning

 

 

Så klart var jag tvungen att pröva väskan på Minah och mina förväntningar var att hon skulle bli lugn att gå med men icke sa nicke.

Men bara efter ca 10 minuter så hällde jag ut vattnet och då blev hon lugnt som om hon kämpade med att gå med vikterna men så fort hon blev av med dem så hellugn.

Så ska börja använda dem varannan dag tills hon tränat upp sig lite så får vi se hur det går =)

 

 

Min bästa vän 

 

 

 

Minis med väskan =) 


Kommentarer
Postat av: Nathalie & Gibbson

Vilka fina bilder! Hon är så himla söt :)
När du börjar använda klövjeväskan, kör utan vikter i början. Sen efter ett tag kan man börja lägga i en påse eller flaska med lite vatten eller sand i men det ska bara vara väldigt lite i början och så ökar man gradvis :)
Lycka till! :)

Svar: Har börjat med 0,66 kg så hon får ha det i någon vecka innan jag ökar =)
Tack =) =)
Sandra

2012-10-18 @ 22:50:44
URL: http://joshameegibbs.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0