Inköp

Min stackars lilla tös mår inte alls bra i dag.
Gnällt och allmänt nere, men Minah har kanske bara en dålig dag.

 

Hoppas hon mår bättre imorgon.

 

Åkte ut en sväng till sambons föräldrar och min Minah är en hund som sticker så fort hon får chansen till det om hon inte har kopplet på. Men tog en chans när hon skulle ut från bilen, inget koppel.

 

Hon lämnade inte min sida en enda gång, så ja min tös mår inte bra haha. Men stolt blev jag som bara den =)

 

Så hon kanske börja bli mogen att börja träna inkallning igen.

 

 

Varit och shoppat till Minah, för ett tagsedan. Så klart ett lila koppel, ett lila täcke (köpte på fb) och själv fixat lila halsband och apporteringen =)

 

Dock blev det inte lila på bilden men lila är det.

Så sen blir det mer saker i lila. Resebur, klövjeväska, klicker och kanske kanske kanske julius k9 lila =)

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Andrea

Vad kul med shopping :)

Svar: Japp =)
Sandra

2012-11-16 @ 19:18:58
URL: http://sporthund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0