Är det nu jag ska ha dåligt samvete?

Mina lilla tös har blivit så sällskapssjuk och ska vara med en hela tiden.

Hon har börjat demonstrera när hon är sur genom att gå in i sin bur och totalvägrar att komma ut därifrån. Speciellt när jag ska gå ut själv eller vill sitta själv, det gillas inte av henne.

Så på de senaste har jag försökt att ta med Minah vart jag än går och gör, vi har blivit till ett.

 

Börja sakna dem "seriösa" träningarna på klubben, finns inga kurser som börjar nu. Både jag och Minah behöver utvecklas mer tillsammans.'

 

Har de 2 senaste dagarna gjort upp träningsplaner i huvudet men har dem blivit av? Nej, inget alls. Har inte haft ork då jag fortfarande är sjuk. Känner hur samvetet ger dåliga vibbar, tyvärr.

 

 

Videon som jag skulle lägga upp här om dagen fungerar fortfarande inte. Min dator vill inte ta in kameran :/
Måste fixas så jag kan lägga in träningar och bilder på min lilla fjant =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0