Prat om svartsjuka



Milo blev i dag 5 år mitt lilla hjärta, han fick en cykel med tillbehör.

Gick ut nu ikväll för att pröva cykeln och tog en runda, så klart fick Minah följa med.

Gick super bra i dag men hon blev blöt....


När vi kommer hem:

Milo: Mamma, varför måste du alltid träna med Minah

Jag: Men lilla hjärtat, jag tränade med dig med när du va liten... Lärde dig ord och tränade dig att sitta, stå och gå.

Milo: Haha, gjorde du?

Jag: Ja gjorde jag, varför vill du inte att jag ska träna med Minah, är du svartsjuk?

Milo: Nej det är jag inte, men du kan träna med henne mindre.

Jag: Vill du jag ska vara enu mer med dig?

Milo: Ja det vill jag, jag är svartsjuk.. Du ska träna Minah mindre och vara med mig mer.

Jag: Lilla hjärtat, jag måste träna med Minah men jag ska försöka att vara med dig enu mer, är det okey?

Milo: Ja mamma det är det. Haha Minah, mamma ska vara mer med mig.




Så söt är min lilla pojke =)

Och Minah vaktar honom till max. Ingen, Ingen hon inte vet får gå nära Milo för då blir hon sur som bara den.

SYSKONKÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0