När ska problemen sluta?



Varit ute på promenad i dag med haltin och oj vad bra den är men vågar dock inte ropa hurra innan en tid gått.
Men hon har kunnat gå förbi hundar och människor utan problem.

Nu precis fick Minah lite lyx enligt mig men inte enligt henne.
shampoo, kloklippning, borstat tänderna, borstad, fönad och tass salva.

Hon fick dock tass salva i öronen och på magen också då hon varit lite röd.

Tyckte jag såg något på bakbenen så kollade noga och då har hon "stora" (enligt mig) köttsår på benen så hon fick lite tass salva där med.


Undrar när problemen ska sluta med min älskade tös.......





Kommentarer
Postat av: Caroline

Hur har hon fått dessa såren? :( stackar...

2012-05-02 @ 18:21:32
Postat av: Sandra

Undrar jag med :(

2012-05-02 @ 18:24:44
URL: http://milominah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0