Men hallå, vakna!!!



Är det mig eller andra det är fel på?


1, Jag frågade om man alltid måste ge godis vid klickern

Många sa att jag va dum i huvudet och det är självklart medans andra säger att det krävs något som hunden uppskattar....

2, Jag blir riktigt arg när utländskar har hund bara för status och skrev blatte

Jag är en stor rasist

3, Jag KOPIERA direkt från tidningen HD.SE där det står olyckor med hundar

Jag är trög, jag borde inte ha hund,
Det är för fan bara sanningen....

|
|
v

SOM I DET FÖRRA INLÄGGET SÅ SKREV JAG ATT BÖR KOLLA SÅ ATT HUNDEN ÄR INNE I HISSEN INNAN MAN TRYCKER PÅ KNAPPEN.


Ja men då visar jag ingen respekt mot människor och bla bla bla....


Så vakna nu förhelvete och tål sanningen för fan





Kommentarer
Postat av: sandra

Ja inte lätt att vara alla till lags ;)

2012-05-25 @ 19:31:48
URL: http://zamantha-freija.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0