Man kan om man vill =)





Innan i förmiddags när jag var i skolan så fick jag ett sms av Johan att jag skulle komma ut för att han stod utanför skolan, så gick ut så fort jag fick tiden.
Då hade han varit nere och köpt nya mjukisbyxor och nya skor till mig =)

När jag slutade skolan så kom han och hämtade upp mig och sedan Milo, åkte ner till stan.
Först så bjöd han på en klippning och sen fika, älskar min familj något makalöst mycket <3


Så en underbar förmiddag och eftermiddag.


Mot kvällen skulle vi ha "examen" på brukshundsklubben.

Minah gjorde väl det hon själv ville idag och skällde mest på alla andra hundar.

Men i det egna momentet med att sitta kvar när dörren öppnas och gå ut i lugn och ro gick super bra, fler än jag som blev förvånade jag kan säga. Stolt, ja då=)

Milo fick hjälpa till med att spela fotboll i dag med =)

I slutet så frågade jag Christina om det var lönt att söka in på en annan kurs eller om jag skulle gå om den, men nej nej nej det ska jag inte.

Så vet ni vad det betyder?

Att Minah klarade av kursen, yaay =)

Så nu är nästa moment att gå klart den andra kursen i inkallning som vi går och välja vad vi ska göra..

Men så klart tror jag det blir lydnaden som intresserar oss mest.


Nej nu ska jag bära in sonen och sätta mig i det sköna kvällsvädret och slappna av och sen sova....



En helt fantastisk dag i dag








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0