Ett tag sedan




Nu var det ett tagsedan jag skrev här inne..

Flytten är färdig och vi har fått allt på plats och allt är städat. Milo älskar all plats och sitt nya rum samt Minah och Bella...

Har börjat på praktik, en del av min utbildning. Är på en vårdcentral och jag klarade av all blod och alla nålar och sår utan att svimma. Men typiska mig som skulle riva morötter efter praktiken till maten, river upp hela fingertoppen och det pisseblöder och känner hur mitt huvud snurrrrrrrrrrar och blir svart för ögonen. Tur att man har en underbar man som tog över matlagningen och en son som fick hämta 3 nya plåster som jag blödde igenom.



Fick aldrig med min cykel i flytten så vi körde och hämtade den, tog Minah och cykeln och cyklade hem. Minah bara älskade det och hade full koll på mig, cykeln och allt runt om. Så det får nog bli en cykeltur var dag med henne.
Känner mig så otroligt dum mot henne, inte alls haft tid att träna henne på en hel vecka....

Men snart börjar träningen på svalövs bk så det ska bli skönt...


Nej ska mysa ner mig bredvid min underbara son tills han somnar och sen massera Minahs muskler annars lär hon ha träningsvärk imorgon =)





Blev iallafall en lite uppdatering i dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0