1 vecka sedan.....








Nu är det 1 vecka sedan vi var på träning. Jag växer med Minah och Minah med mig...

Idag gick träningen si och så. Nog jag som har förstora krav på henne, men jag vet ju vad hon kan och inte kan... Och Minah kan så mycket bättre än det hon visar.

Men inkallningen blev jag nästan lite chockad på, hon kom direkt... Inga ärovarv som det brukar bli utan direkt till mig =)

Kvarliggningen gick väl så där, men första gången vi tränar det på riktigt.

Nästa vecka blir det förbud och vet exakt vad som ska tass med.. Chocklad, kattbajs, kattmat och Milos leksaker....



Pratade lite med tränaren nu innan vi gick, så nu blir det privata träningar + vanliga träningar...

Så då måste hon ju sluta att dra i kopplet. Fick 2 små blåsor i handflatan som hon dragit på träningen, orkar inte hålla henne... Så liten och söt men så otroligt mycket styrka i den lilla kroppen.
Aj aj aj, hon var totalstressad vi ena momentet när jag skulle ge henne godis, så hon högg tag i mitt finger och som ren reflex så drar man bort det och då blev det en stor reva... Stackars mig, haha.. Men ont gjorde/gör det....


Ska försöka att ta mig mer tid till att träna Minah själv, då jag själv märkt att det blivit förlite på sista tiden...

Istället för att glo på tv 10 minuter kan jag gå till rastgården istället =)



Men så att sammanfatta dagens träning så är jag nöjd men det hade kunnat gå bättre, men det kommer nästa gång =)


Tack för all stöd i dag älsklingen min...



Sov gott alla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0