I dag blev jag nöjd

Nu ikväll var jag och sambon ute på en promenad med Minah...

Lät henne gå löst och tränade lite på inkallning samt att hon skulle gå sidan om utan koppel och gissa om det gick bra =)



Super nöjd, tränade att sitta på stenar och gå slalom utan koppel runt stenarna...

Tänk om hon hade varit så igår!



Men har bestämmt mig för att 5 min ca 1 gång i timmen träna kontakt med henne för att det har helt tappat =)





Minah när hon följde med mig för att ta "frisk" luft









Hittade bilder på min flicka från utställningen som Remasblandis anordnande








Hälsa fint på domaren som istället blev hopp hopp puss hopp =)



Stå fint inför domaren som istället blev  ge mig godis ge mig godis ge mig godis




Prisutdelningen som blev snurra snurra snurra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0