Hundhjälp och kurser

När vi köpte Minah så va jag helt inställd på att inte gå några valpkurser alls...
Jag skulle klara det själv!
Hon kunde ju redan kommandot sitt och ligg. Så varför skulle jag slösa pengar på det?

Men oj vad fel jag hade, det var nästan ingen sitt och ligg träning alls..
Det var kontaktövning, spår och lite sådant.

En kanon tränare som, vad jag tyckte satte lite press på rätt nivå och det fungerade...

Alla moment fungerade med Minah och jag blev som när min son sa sitt första ord, hoppade och klappade och överlycklig haha...


Så vill ni ha en tränare som sätter press på er nivå och hundens nivå så ta en titt på http://www.radeby.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0