Hundbajs

Kanske bara jag som stör mig på det!

När man skaffar hund så skaffar man hundbajspåsar eller?

Vet inte hur många gånger jag har trampat i det..

Man vågar inte ens kolla rakt fram när man går utan man får kolla ner...

Och ja, jag kan erkänna att jag tar inte heller upp bajset alltid då det är i en buske eller liknande där ingen går och specillt där inte barn går..


Tycker att har man haft råd att köpa en hund så har man väl råd att köpa bajspåsar...

Och tycker ni det är äckligt att ta upp det så skaffa inte hund för fan

10 kr på öb...
Man behöver dock inte köpa dem för 40-50 kr...



så KÖP BAJSPÅSAR









Kommentarer
Postat av: Nethan

Jag håller med dig till fullo, det är så jävla jobbigt rent ut sagt. Hellst här hemma så är det isgata på vägarna man ska gå på så jag måste gå på sidan för att int halka och då måste jag kolla efter skit, för folk int plockar upp efter sig...

Men visst, jag precis som du, i buskar och på kullar där det är fullt med träd och stenar så plockar jag int heller upp. Men om det är på en gräsmatta så plockar jag upp... Blir så irriterad ... :/

2012-01-21 @ 15:17:40
URL: http://disasliv.dinstudio.se/news_1.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0