Hett som fan + 25 kg






Nu har min älskade lilla pojke åkt iväg trots att han inte ville...
Känns hemskt när jag måste tvinga honom till något han inte vill.


Innan han åkte blev det mys med ritning =)



Älsklingarna sitter och ritar <3




Mamma älskar dig så otroligt mycket.





Efter att vi lämnade honom så körde vi och handlade Thai mat och fy för helvete vad starkt det var....

Första och sista gången jag äter det =)



Har gått upp 25 kg på 1 år, hur kan detta vara möjligt då jag rör mig mer nu än innan...

Någon som har något tips på hur man kan blir av med 25 kg till sommaren?????




Jag och min sambo satt och prata om hur fasen man kan få tag på syskonen och föräldrana till vår hund!!!
Hade varit kul att ha, samt att man vet exakt vad det är i hundarna =)
Kanske tävlingsresultat m.m

Försökte få tag på han vi köpte Minah av men han har ingen telefon kvar och känns lite så att köra ut där för att fråga något man kanske inte ens får något svar på eller?




Älsklingen ska snart iväg till en vän så tror jag ska ta en långrunda med Minah så hon får springa av sig litta






Kommentarer
Postat av: Melissa - Foto¤Vikt

sv: tack så mycket :)



kg har en tendens att smyga på sig. Ett litet men enkelt tips är att dricka ett halvt glas vatten före du äter, och sen lite efter maten. Samt även ha fasta tider, de kan göra underverk :)

2012-01-09 @ 21:50:27
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0