Förändring

Minah bet isönder min sladd till datorn så att det började brinna i den :(
Dagen efter bet hon sönder min telefon

Älskade Hund


Igår gick vi ut för att göra lite sök med Minah, oj vad hon älskade det...
20 min sök och 10 min lek och sen va hon som död =)

Äntligen Tröttat Ut Henne


Då börjar man skolan imorgon, ser fram imot det..
Ska bli kul men oroar mig att jag inte kommer ha tillräckligt med tid till Minah...

Önska mig lycka till


Hämtade Milo Idag
Så skönt känns det att få ha honom hemma igen =)



Saknar redan träningarna med Minah så hoppas att jag kommer med i den kursen jag vill gå i =)

Men ska ut på klubben någon dag och bara sitta och titta och samtidigt en stillträning med Minis.


Glöm inte att kolla på dem nya bilderna i mappen Bilder



God Natt

Kommentarer
Postat av: Christina Radeby

Hej Sandra!

Det är roligt att läsa att du tränar nosarbete, perfekt för Minah.

Fina foto också!

Christina

2012-01-16 @ 21:06:28
URL: http://www.radeby.se
Postat av: Sandra

Tack så mycket =)

2012-01-16 @ 22:15:12
URL: http://milominah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0