En fel dag som blev rätt

Morgonen var perfekt men dagen blev misslyckad...
Men väldigt mycket negativ energi på eftermiddagen så vände allt...
Min sambos humör vände, sonens hömör vände, hundens humör vände och hela dagen vände...
Ibland önskar man att man bara kunde springa och gömma sig när allt är dåligt...
Men man vill finnas med när allt är så bra...






Och en fråga som jag varken fattar nu eller när jag var 15.... Varför ända in i helvete smäller man smällare i dag för?
Skrämde livet ur både min son och min hund :(

Johan sitter och spelar fable och jag sitter här i min egen lilla värld med 1000 saker jag tänker på men ändån är allt helt tomt..
Imorgon blir det middag hos svärföräldrarna och en tvättdag så får kanske fundera på att sova snart om jag ska orka med att vakna upp
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0