3 gången.......

Igår var det sista gången på den träningen, 3 gångers kurs  =)
 
Haft skit kul, Minah och  jag har lärt oss massor.
 
Fick släppa henne fritt och träna utan koppel igår och det gick super bra om man bortser från dem 3 gångerna hon sprang ifrån mig.
 
Tränade hela tiden på sitt och ligg i gång - hon gjorde det skitsnyggt.
 
Tänkte be Johan och Milo att filma när jag tränade men dem var borta när det gick som bäst så nu har jag filmat lite själv.
 
Nu har vi grunden och ska träna sakta men säkert med snabbare gång samt snyggare läggningar och sittningar, så det kanske blir en tävlingshund trots allt =) 
 
TILLSAMMANS KLARAR VI DET!!
 
Så jag är redan anmäld  till fortsättningskursen =) Så hoppas hoppas hoppas att vi får plats i den gruppen också.
 
 

 
 
 
 
 
Ikväll tänkte jag träna lite med apporteringen och att hon ska lära sig att hålla...
 
Men sist va den jätte äcklig och ville bara tugga ut den från munnen men nu är det dax att försöka igen.
 
Börja om helt från början - nosa på den = klick osv osv osv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0