Slyngel..



Får börja mitt inlägg men att säga att jag är inte rasist som många trodde på föregående inlägg.....

Och de som tyckte att jag gjorde ett påhopp mot "blattarna" så kan jag säga att hade det varit en svensk så hade jag skrivit mer hatiska saker än det jag skrev.

Oavsett "ras" så ska man fanimaj visa respekt mot sin hund och behandla den som sin bästa vän, inte som någon jävla status eller för att folk ska visa dig respekt.



Iallfall, idag tränade jag lite inkallning med Minah på hundrastgården och gå fint brevid utan koppel....

En hundrastgård som är större än en fotbollsplan sprang hon på, vägrade att komma... Gick fram och tillbaka mer än halva vägen innan Minah kom till mig och tyckte inte det var kul att leka själv.

Hon kunde gå brevid utan koppel och jag kunde gå hur jag vill och i vilken takt jag ville och hon höll sig sidan om mig =)

Tänk, tänk om hon kunde gå så alltid!!

Undrar hur länge slyngelåldern håller på, börja ärligt talat tröttna på den....


De flesta säger att efter första löpet så brukar hunden lugna sig så ber till gud att det stämmer...






Tog fina bilder på Minah i dag bland blommor så titta in på dem inne på länken Bilder


Sidan kommer att fixas till lite när min hjälp kommer =)
Så håll koll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0