Ett klick







De senaste dagarna att det varit mycket promenader och mycket utetid.
Vi varje tillfälle så har jag använt mig av klickern.
Och oj vad bra det gått.
Ett klick och sen är hon med på vad som gäller...



Varit ute och gått bland mycket människor och hundar och nu kan hon gå förbi en människa utan att den personen blir påhoppad av henne.

Men tagit på henne antidragselet så kanske det hjälpt mig mycket också. Så imorgon på träningen så kommer det att vara på samt att klickern ska med.

Idag var det öppet hus på LaBk, var där för att prata om att bli klubbmedlem så att det kommer jag bli så jag kan använda deras planer att träna på =)

Sedan gick vi vidare till greyhound (stavnig?) och kollade på deras träning. Hon tyckte att "kaninen" va så kul så hon stod på bakbenen och pipade  =)
Dem ska tydligen ha en öppen träning där alla hundar och rasrer får lov att vara med, 7 juni.
Så det ska Minah få lov att vara med på och pröva springa av sig på en tävlingsbana =)

Sen den 28 juli så är Minah anmäld till en hundutställning så det ska bli en kul träning för henne =)

Sen fick Minah se en häst, 2 grisar och getter i dag med, ingen hit alls då hon skällde ut dem allihop ganska bra.


Nu ligger hon helt utmattad och sover och fiser surt som bara den....






Kommentarer
Postat av: johan

Hon pippade inte alls det :P

2012-04-16 @ 09:00:02
Postat av: Angelica & Bovisen

Tack! Du hade också en jättesöt vovve! :-)

2012-04-21 @ 10:32:21
URL: http://livetmedenborder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0