Nytt år med nya tag

Har haft ett blogguppehåll som ni kan se. Men nu är vi tillbaka igen

Vår nya katt gick tyvärr bort efter julen som tur var gick det ganska snabbt för henne. Men hon fick vara bland en massa kärlek den sista tiden.

 

 

Minahs hemmaträning går inte super. Vi håller fortfarande på att lära henne att gå i koppel. Så nu blir hon bara en sällskaps hund men lite träning lite då och då. Hon ska få göra det hon vill, springa löst och lukta i gräset tills hon själv är mogen för annat. Har hört att bc mognar senare än andra så kanske därför min Minah fortfarande är valp i sinnet, 2 år snart :)

 

 


Snart blir det omändring i bloggen eller om jag bytar blogg helt, inte bestämt mig än. Vill att det ska vara så lätt som möjligt, samt att man ska kunna göra flikar utan en massa koder som jag ändå inte förstår alls.

 

 


Den 25 januari blir det tillskott här hemma, en lite schäfer valp =)

 

 

 

Mys i sängen :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla och Ånni

Kul med en schäfer! Vart i från? :)
Klart hon inte ska bli "sällskapshund", det har du nog för mycket ambitioner för att hon ska slippa, haha.

Svar: Haha hoppas du har rätt :)
Sandra

2013-01-16 @ 22:37:41
URL: http://www.hedeforsenssippi.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0