Promenadkontakt =)

Som sagt så har jag varit väldigt lat med Minah dem senaste veckorna så idag när vi skulle gå en runda så passade jag på att fylla fickorna med godis och ta med klickern.'

 

Promenaden tog ca 15 min efter det att hon kissat och tränade kontakt hela tiden med gömd klicker och inget synligt godis, då hon varit en liten fuskare. Så fort hon sett klickern tillsammans med godispåsen så gör hon allt...

 

Men kontakten i dag gick super bra, kan säga att av dem 15-20 min så va det utan kontakt allt som allt max 5 min =)
Så det ska jag fortsätta med var gång jag går ut med henne.

 

 

Men så fort vi kommer till gränden här så blir hon helt stressad och börjar smådra och vill inte alls lyssna så vet i fan vad som är fel i gränden. Och eftersom att vi har så gnälliga grannar så kan jag inte träna med klickern här.

 

När vi kom hem fick hon en paus och sen tränade vi på SITT-LIGG och det blev väl så här, nästan godkänt.

För att hon kan inte stå på samma plats och måste flyttarundor vilket är ganska irriterande...

 

 

Filmade det så det kommer in en film under dagens gång så ni får kolla på den och ge tips och kanske säga något som jag ska göra annorlunda..


Kommentarer
Postat av: Petra & Skurk

Tack för grattiset! :D

2012-09-16 @ 16:54:03
URL: http://petraskurk.wordpress.com
Postat av: Kevinawalk

Hello dear friend, I would like to offer placement of your link (or links) on different platforms of the internet such as: forums, blogs, comments and much more. . .

Increase your Visibility Boost Your Seo Rank - Get Organic Traffic From Google. Ranking in Google isn’t hard. All you need is a healthy number of backlinks from referring domains that have authority and trust in Google’s eyes.

This Backlinks Service Benefits:

1. Easily get Google rankings

2. Get a lot of traffic from Google

3. You can earn from the website in different ways

4. Increase Domain Authority (DA)

Quality guaranteed !

PRICE - 10$

WebSite - http://traffic-for-your.site/

2023-12-30 @ 05:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0