Tiden är inte inne än

Satt och kollade på blocket lite efter en renrasig schäfer och fick kontakt med den som ägde valpen.

Tittade vidare utanför skåne och hittade ett par söta valpar som lät bra.

 

 

Så idag har man varit nära på att rensa sparkontot för att köpa en bra och arbetsvillig hund =)

 

Men sen slog det mig, jag kan inte bara ge upp. Trots att vi inte kommit någonstans på snart 2 år så ger jag inte upp än.

 

Så kom fram till att jag ger Minah ett år till om inga framsteg syns tydligt så tänker jag inte pressa henne mer.

 

Vill hon inte förändra sig på 1 år (kämpat i 3 år då) så får hon vara hund bara. En hund som man går långpromenader med, hon får leka hela dagarna som hon älskar, ingen träningspress alls.


Jag vill och hoppas att det kommer fungera för att Minah är en underbar hund som bara tänker lite saktare =)

 

 

Det var bara de jag ville säga för i dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0