Tid



Igår var vi på träningen som började..

Gick väl lite si och så där. Men första gången Minah träffade dem hundarna och det var träning på planen innan vi skulle in där...

Men första träningen kan man väl inte begära allt för mycket.

Men jag vet vad hon kan och så otroligt störande när hon inte alls visar vad hon går för på träningarna..




Har redan varit på min praktik i 3 veckor och blir mer och mer intresserad för var dag som går.

Snart tillbaka till skolan...

Kanske bara jag som känner så här men hur fasen ska man ha tid till allt?

Skolan, plugg, tenta, hem, mamma på heltid, sambo, träningar samt träningar på fritiden (fritiden?)

Hur ska man lixom hinna utan att man blir ihjälstressad?

Vet inte hur jag ska fördela den lilla tid som finns.....



Glöm inte att titta på de nya bilderna =)

Och vart har alla mina besökare tagit vägen?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0