Längesedan





Nu var det ett tagsedan jag skrev...
Om jag ska vara helt ärlig så har jag inte gjort något speciellt med Minah.

Men småtränar lite var gång man är ute med henne, så lite får hon aktiveras.

På måndag börjar ett nytt träningspass med Minah, ska bli skönt att komma igång med henne på allvar igen.

Man får så otroligt mycket av sin hund och man blir lika glad var gång när hon klarar en ny utmaning =)

Minah blir snart 1 år, börja bli stor flicka nu...


De var nog allt om Minah lilla, mitt andra hjärta Milo han är sjuk..

Hosta, feber och slem i hals/lungorna.

Praktiken jag går på går superbra, trivs som bara den och fått prova på lite av allt =)

Igår var en av de värsta dagarna som det är var år, min födelsedag..

Har hört samma sak om och om igen i 26 år, samma datum var år. Mycket roligare och fira sin son och man =)


Lovar att uppdatera oftare och roligare än detta inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0