Ni får tycka hur ni vill men jag tycker.......



Att alla alkolister som inte har ett fast boende med inkomst borde inte få ha hund.
Vid slottsparken är det alkolister som sitter och dricker med sin hund.
Systembolaget sitter där massor med flera hundar och dricker.

Fattar också att alskolistens enda vän är hunden men man måste dock sköta den också.

Vad väljer en alkolist, köpa sprit för sin 100 lapp eller köpa hundmat och spara till att vaccinera sin hund?
Jag ser det som ett självklart val men alkolisten ser inte som mig.


Det sorliga är att jag har min lilla aning om vilken hund det är och hunden är helt underbar




Misshandlade sin hund

LANDSKRONA. Flera personer blev på tisdagen vittnen till hur en man på Föreningsgatan misshandlade sin hund. Mannen slog hunden med kopplet och försökte sparka den. Polis tillkallades och omhändertog den 54-årige mannen eftersom han var kraftigt berusad. Hunden, som var en blandras, togs omhand av en bekant till mannen.



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Håller med! Det är inte alla människors rätt att ha hund.

2012-06-01 @ 09:46:23
URL: http://mathildashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0