Tränade i dag med =)

 
 
Idag blev det också att åka ner till LABK för att träna lite.
 
Idag fick vi låna en hund med extremt mycket energi för att jag skulle se om Minah kunde ha fokus trots en hund som är värre än henne.
 
Måste bara säga en sak innan jag fortsätter, att jag har skrivit linförighet men tydligen är det med koppel och fritt följ är utan vilket betyder att jag inte tränat linförighet utan fritt följ.
 
Det gick super bra i dag med, men hom stack betydligt oftare än i förgår. Men hon är fortfarande nybörjare på allt.
Provade att jogga med kontakt och gick galet bra =)
 
Så just nu är jag så otroligt stolt över henne.
 
Så på söndag hade jag tänkt att träna mer med henne. Sen hade jag tänkt att börja på något nytt.
 

Men inte säker på vad jag ska börja med:
 
Platsliggning 

eller
 
Apport
 

Men tror jag börjar med platsliggningen...
 
 
 
Vilken apporter är bäst?
Trä
 

eller
 
Metall
 

Lätt eller tung?
 

Kommentarer
Postat av: Mr.X

Varför lägger du fokus(fet text) på vissa ord? Några ord förstår jag men inte på ALLA.

Svar: Ingen hundmänniska förstår jag
Sandra

2012-07-20 @ 21:38:13
Postat av: emmelie

metall brukar va äckligast, trä är tuggvänligast och gummi kör jag på mallen för de är minst tuggvänliga..min åsikt.
Och jag håller med ovanstående, inte för att vara oförskämd men det är lite jobbigt att läsa när du skriver så:) mvh

2012-07-29 @ 01:24:22
URL: http://wokita.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0