Jag måste skryta =)

 
 
Jag och Minah hade våra "konflikter" och därför har jag inte tränat henne på 10 dagar, vilket känns som en evighet.
 
 
Men i dag gick vi ut i långlina på gräset och tränade lite "linförighet"
 
Störning: Milo spelade fotboll
Kråkor
Kyrkorkester
Hundar
Människor
 
 
 
Och ja, i hela 20 minuter så gick hon där jag gick, försökte rymma 2 gånger men sa bara shyyy till henne så sprang hon till mig igen =)
 
 Och så klart - kontakt HELA tiden
 
Och använde mig bara av klickern utan beröm från min mun.... 
 
Överlycklig, gick rent ut sagt skitbra =)
 
 
Men dem senaste dagarna har Minah varit jätte lugn i sig själv, inte alls samma stress i henne.
 
 
Ja de var nog bara det jag ville skriva, för att skryta lite =)
 
Gammal bild 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0