Minah



Fick stanna hemma från skolan i dag så jag mådde dåligt imorse..

La mig ett tag och vilade och sen upp och fixade och iväg på en promenad med Minah.

Gick inom vetrinären och vägde Minah, hon vägde 19,3 vilket är jätte bra, så när vi hämtade Minah vägde hon 3 kg (så under nästan 7 månader har vi fått upp henne 16,7 kg)

Gick sedan hem till mamma och tog en fika medans jag väntade på min man, passade på att träna på passivitet..
Mammas lille valp kunde springa fram och tillbaka och Minah bara låg där, super nöjd.
Men kan lova att det tog imot att bara ligga där, men tur jag är envis.

Nu ligger hon och bara slappar =)

Glömde så klart kameran hemma så inga nya bilder i dag heller.. Kanske kommer imorgon efter skolan om vädret tillåter det.



Kanske någon här inne som vill ge mer tips på hur man kan göra mer för att få Minah lugn =)




Ta det lugnt och kolla på CM som börjar snart =)

Kommentarer
Postat av: Mija

Hej! Tack för titten på hemsidan!

Tycker du tränar bra o nyttiga saker, passivitet är jätte bra om man vill ha en lugn och sansad hund, Ha de Mija

2012-02-02 @ 09:42:10
URL: http://www.gusigans.se
Postat av: Sandra

Tack så mycket =)

2012-02-02 @ 10:40:33
URL: http://milominah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0