Tonåring




Vi har fått en tonårng =)

En som vägrar att gå, en som tittar på allt som man inte får, en som sover hela dagarna, en som vägrar lyssna och börjat tugga i sig saker...


Men äntligen har det börjat släppa..

Hon har precis lärt sig att gå i koppel igen och börjat släppa taget om allt allt annat runt om...

Prövade kickarna för ett tagsedan och det funkar inte alls längre men så prövade vi handen och jag får den responsen jag vill ha =)

Var gång vi är ute och går så tränar vi kontakt/linförighet och det går super bra



Min lilla flicka är jätte dålig i magen då hon åt upp en plast fisk och sen välte katten ner fiskmaten till henne så hon käkade upp den med :/
Blir nog att fasta henne om hon inte är bättre tills imorgon, så går det när man börjat sno alla saker igen..


Åhh måste säga, jag blev anklagad för att misshandla min hund för att jag aktiverar henne och åker på träningar med henne samt för att hon inte får hoppa på folk ;)





Kommer inte skriva nu på ett par dagar då vi flyttar men håll utkik








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0