Sexualkunskap

Orkade inte att skriva igår så idag blir gårdagens inlägg..


Skulle ut med Minah så gick ner hundrastgården och lekte och hade oss. Min mormor kom med sin chines, sin jätte osäkra chines..

Men kom på efter ett tag att hunden är inte alls så osäker utan det är mormor som är det, hoppas du inte blir sur på mig..

Men så fort hunden började slappna av så blev mormor hispig och då började hunden att morra, bita och skälla..
Men hon ville så gärna försöka igen att låta hundarna leka lite. Men tror det blir en mindre hundrastgård och ska se om jag får lov att låna hennes hund så vi kan gå dit själva..

Skriver hunden för att jag inte vill säga hundens namn.

När vi skulle gå så var det en som satt och väntade på sin tur, så han frågade om Minah var en tik och jag sa ja. Han sa att sin var en hane och han ville att hundarna skulle leka lite..

Hahha glöm det för jag tror att min flicka är på väg att börja löpa!
Men dem kan väl leka iallafall?
Hej då


Hur korkade är en del människor? En del borde inte ens få äga en hund. Så för er som inte vet så ska jag föklara här så ni förstår.. När en hund löper, MENS så vill hanhunden komma till, alltså hanhunden blir kåt och vill ha sig ett ligg...

Så aldrig i hela mitt liv att jag ska låta detta hända Minah, absolut inte nu, kanske om 2-3 år =)


När vi kom hem tog vi det lugnt och mot kvällen hoppade Minah upp i sängen eftersom att vi alla sover tillsammans.. Blev blod på lakandet och först kollade jag henne där "nere" för att se om det va löpet som började men ikke.. Kollade hennes tassar och det var ena tramdynan uppe på benet som hon hade gnagat sönder.. Så blev att plåstra om och ta en strumpa av Milo och sätta på henne..



Idag ser dynan fin ut och visade den för mamma när vi var där hemma i dag och hon trodde att det var vägsaltet som frätit...

Blir snart att åka och äta middag hos mormor som fyller år i dag =)


Ligger även en ny bild inne på bilderna =)

Kommentarer
Postat av: Christina

Ja, dom är söta bägge 2 :) Tack!

2012-02-12 @ 15:44:51
URL: http://christinarooth.blogg.se/
Postat av: Kitty

Det är värdelöst med allt saltet dom slänger ut nu.. men för att inte få trampdynorna så "skrovliga" eller vad man ska säga så kan du smörja in dom med vanligt vasselin, gör inget om hon skulle slicka i sig det ändå plus att det mjukar upp.. se bara till så hon inte får mani på att slicka, och smörj in det ordentligt precis som när vi smörjer oss med lotion. haha... vilken "mamma" jag blev nu :P Kul att vi har det precis likadant.. hus så hundarna kan springa i trädgården, så gubben kan meka bil och vi kannske kan lyckas hålla rent (renare) inomhus ;) hihi

2012-02-12 @ 16:12:36
URL: http://drummla.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vi har tass salva men den är dem den dynan som hon trampar på utan den som sitter uppe på benet eller vad man ska säga...



Kanske vi blir grannar en vacker dag =)

2012-02-12 @ 16:24:01
URL: http://milominah.blogg.se/
Postat av: linnea bodas

Sv: Tack! visst e han :)

Hunden där va också väldigt söt! Gillar du hundar?

2012-02-13 @ 20:54:22
URL: http://linneabodas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag äger hund, tränar hund så självklart att jag gillar min hund.. Dock inte alla hundar men min älskar jag =)

2012-02-13 @ 20:58:11
URL: http://milominah.blogg.se/
Postat av: Quila o Ronja

Hej, och tack för din kommentar hos oss :-)

2012-02-14 @ 19:12:10
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Postat av: Frida

ja visst e dom helt underbara=)

2012-02-15 @ 15:09:35
URL: http://memystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0