Så mycket på så lite tid =)




Dagen började med att man försov sig 30 min och han inte att plugga nu på morgonen.

Men tentan gick ganska bra kändes det som, så nu får man snart börja plugga till nästa stora tenta i psykiatri på torsdag =)


Efter skolan så skulle vi hem till min mamma för att hon skulle bjuda på middag, jätte gott..

Hem och ta det lugnt efter god mat och kaffe.



Kom hem och tog det lite lugnt och pratat med min lille prins, saknar honom så mycket.

Varit ute en runda med Minah och hon är som en helt annan hund. Hon vet exakt när det är träning och inte..
Är det inte så drar hon lite i kopplet men inte alls som innan och när jag sätter henne ner och säger titta så vet hon att det är allvar =)


Imorgon måste vi börja packa ordentligt, vi ska ju flytta om 2½ vecka =)

Blir också träning med Minah imorgon, ska se om Johan kan filma lite så man kan jämnföra, alltid kul att ha.


Och vet exakt vad jag vill ha när jag fyller år, vill ha 2 timmars privat träning av Minahs tränare Christina Radeby.


Så hoppas på att jag får det.



Nu blir det Once upon a time och mys med Minah i sängen =)


Oj det blev inte mycket träningsprat eller hundprat i dagens inlägg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0