Ingen Rubrik



Var ute och gick med Minah tillsammans med min son. Hon drog och hade sig så gick inom djuraffären och frågade efter lite tips och det fanns tydligen inte så mycket mer tips än de jag redan fått förutom en sak- Jag måste blir starkare i min energi

Köpte ett nytt halsband när jag ändå var där inne samt en ny borste till henne..

Så suttit och borstat henne i 1 timme och aldrig sett henne njuta så mycket och varit så avslappnad innan =)

Det blev en del hår 





PCL schampoo 89 kr och en massageborste 50 kr, inte värt priset.. Dåligt schampoo och borsten tar nästan inget hår alls men ger en lätt massage. Schampoot luktar billigt, ger fluffig päls och håller max  ca 10-15 tvättar.



Gold Medal Medicated schampoo 189 kr och den nya borsten 199 kr, lite mer pengar än ovanstående bild men värt varje krona. Schampoot luktar gott, ger glans i pälsen och ger en avslappnad effekt på hunden och ger en god lukt. Borsten har ju bevisat med den första bilden.... Schamppot håller ca 25-40 tvättar.






Nej detta blev dagens inlägg med lite tips =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0