Hon får skylla sig själv


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är ju synd att många är så dåliga på att läsa hundars uttryck om man tittar på hur hunden ser ut precis innan vet jag inte om jag skulle hälsa på den hunden. Många människor borde gå en kurs hur man hälsar på en hund, det märker man när man är ute och går eller sitter på tåget.. tyvärr!

2012-02-09 @ 22:59:47
URL: http://nathaliesmalarburk.blogg.se/
Postat av: Sandra

Precis... O som program ledare så bör man väl fatta att inte bara dyka ner i hundens ansikte så?! Klart den känner sig hotat och biter till, så jag hoppas att hon fick ont så att hon lärde sig en läxa

2012-02-09 @ 23:03:45
URL: http://milominah.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag hoppas verkligen inte denna hund blir avlivad pga det som hände, tyvärr blir det ju ofta så och särskilt när man kollar på "rasen".



Hade någon stoppat fram ansiktet nära mitt hade jag också bitit den i näsan.



Hunden gjorde inget fel.



2012-02-09 @ 23:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0