^ _ ^




Tenta på torsdag och redan pliggat i över 1 vecka, gissa vad jag kan?

Inget alls


Nu ikväll så har jag sytt min jacka på 3 ställen...
Blev inte jätte snyggt men det fungerar =)


Varit ute på en långrunda med Minah, eller ja, lång och lång men blev i alla fall 40 min =)

Har börjat få henne helt lugn nu trots att det kommer bilar, så äntligen klarar hon av att gå trots att bilar kör förbi henne...

Tränade kontakt under rundan med sitt samt att hon fick träna på att ställa sig rätt..

Så stolt över henne.. Kontakten var super och så fort jag stannade så var det som en kloss som satte sig inpå mig =)

Tog kameran med mig men ville inte störa henne med att ta up den...

Ska ta och filma henne en dag när vi tränar innan jag börja träna på riktigt så kan man kolla skillnaden..

Nej nu blir det att tvätta av sig och sätta sig rätt inför CM ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0