Klicker

 

 

Dagen idag har bestått av mycket lek mellan Minah & Lexi

 

Har varit mycket koppelträning med Lexi var gång vi har varit ute, nu börjat hon inse att det är vänster sida hon ska gå på.

 

Hon har börjat förstå att det är hon som heter Lexi, var gång man kallar på henne så kommer hon springandes =)

 

Johan skulle gå ut med henne innan då jag skulle påbörja maten, men hon vägrade komma till honom. Så nu är det konstaterat att Lexi är min ;)

Till mig har hon inga problem med att komma alls utan springer direkt

 


Klickerträna henne lite innan på kontakt och det fungerade utmärkt =)
Kör "reklamträning" på henne, ca 1-1½ min och sen räcker det så, ca 2-3 gånger om dagen

 

Träna ögonkontakt sittandes veckan ut och sen blir det nere på golvet ett tag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0