Förtidigt?!

 

Är det förtidigt att redan sätta upp mål?

 

Satt och letade efter papperna från valpkursen så jag kan träna Lexi hemma på alla dem sakerna =)

 

Och jag har redan satt upp mål, men vet dock inte hur långt tid jag ska sätta... En kurs brukar vara på ca 8 veckor = 2 månader vilket känns lite tajt.

Juni är kanske mer realistiskt

 


* Träna mer med klickern

 

1. Lära sig att gå på vänster sida när vi är ute och går


2. Kontakt


3. Förbud


4. Lek i träningen


5. Inkallning


6. Sitt och ligg

 

 

Och allt detta vill jag ska fungera i olika miljöer, dag som kväll, med störning och utan störning.

 

Är det för mycket begärt av henne?!

Hinner man detta på 4 månader? Jag tror faktiskt det!

 

 Om inget annat så måste vi klara av en av målen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0